Află cum să măsori impactul social al afacerii tale și cum să atragi investiții

12 July, 15:00

Pornind de la convingerea că tehnologiile și inovația pot modela viitorul țării noastre și că avem potențialul, ideile și voința de a face o schimbare în acest sens, Centrul de Excelență în domeniul TIC Tekwill a lansat Tekwill Visionary Club, o platformă de comunicare și networking, în cadrul căreia lideri și trendsetteri în domeniul antreprenoriatului tech vor împărtăși cu membrii comunității locale viziuni și experiențe valoroase.

Joi, 13 iulie, la ora 19.00 te așteptăm la următoarea ediție Tekwill Visionary Club ca să discutăm un subiect ”fierbinte” – creșterea și măsurarea impactului social al businessului și atragerea investițiilor. Alegerea tematicii nu este deloc întâmplătoare. În ultimul timp, investitorii iau în considerație nu doar impactul financiar al investiției lor, ci și impactul social pozitiv. Această nouă categorie de investitori este foarte interesată de startupurile a căror activitate pot contribui la dezvoltarea societății prin crearea locurilor noi de muncă, îmbunătățirea condițiilor de trai, eliminarea unor provocări majore cu care se confruntă comunitatea, etc.

Dacă sunteți interesați să aflați mai multe  detalii despre:

  • cum să măsurați impactul social al afacerii pe care o dezvoltați
  • cum să utilizați acești indicatori pentru a obține investiții
  • cum să accesați fondurile de investiții cu impact

rezervați-vă seara de joi pentru a patra ediție Tekwill Visionary Club! Evenimentul se va desfășura în incinta Tekwill (str. Studenților 9/11), în intervalul orelor 19:00-21:00
Biletele (la un preț simbolic) pot fi cumpărate aici sau aici. Numărul de locuri este limitat.

Tekwill Visionary Club va avea în calitate de invitat special un expert de referință – Marlon van Dijk,  Directorul General Sinzer, Olanda. Vom afla de la Marlon de ce este important să măsurăm impactul social al afacerii și cum utilizăm corect datele colectate pentru a atrage investiții sau pentru a crește impactul organizației. Marlon va împărtăși experiența sa despre cum să lucrezi cu parteneri și investitori orientați spre valoare adaugată din punct de vedere social.

Sinzer este o platformă care ajută companiile să măsoare, monitorizeze și să gestioneze impactul social. Printre clienții Sinzer se numără Booking.com, SAP, Vodafone, Philips, Erasmus University Rotterdam și altele. Misiunea Sinzer este de a face măsurarea impactului social accesibilă și eficientă din punct de vedere al costurilor prin soluțiile și serviciile furnizate, pentru a permite organizațiilor să gestioneze și să raporteze în mod consecvent impactul acestora și să maximizeze valoarea acestora.

Marlon a studiat economie și antreprenoriat social în Amsterdam și încă de la începutul anului 2008 a avut un număr impresionant de roluri și responsabilități în cadrul Social E-evaluator: de la consultant, trainer, iar mai apoi - responsabilă pe departamentul vânzări și marketing, la responsabilități de dezvoltare a afacerilor. Din 2012 Marlon deține funcția de director general și lucrează foarte mult pentru a-si îndeplini misiunile legate de noua platformă Sinzer.

Moderatorul evenimentului va fi Matt Rutter - COO & Co-fondator la BabyMoon. Matt concepe și implementează strategiile de dezvoltare ale clienților și ale investitorilor. În acest sens, Matt co-gestionează o echipă distribuită în trei fusuri orare pentru a identifica operativ și eficient problemele clienților, pentru a spori valoarea adăugată a startupului BabyMoon și pentru a gestiona corect procesele de design ale prototipului Smart Carrier și soluțiile de vânzare.

Login

Register